FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Måste bara höra vad ni egentligen tycker om reklamen för betaltjänsten Swish. Själv tycker jag den är pinsam dålig och framför allt tråkig.
http://www.youtube.com/user/getswish |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Ibland är ju marknadsföringen i sig att det ska vara pinsamt och "dåligt". Men uppenbarligen får det ju effekt, för ju sämre reklam, ju mer "viralt" kan det bli. Tror inte dom är dumma
![]() En vacker dag kanske jag ser något tillfälle där man vill använda Swish, men de flesta affärer som görs via blocket, privat, osv för några hundringar är just kontantaffärer eller "svart". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Man får hoppas de får valuta för vad de lagt ner.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vad är Swish?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Ett sätt att flytta småpengar mellan varandra via mobilen
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
De fick ju dig att börja diskutera reklamfilmen så något har de onekligen gjort rätt, det är inte många reklamfilmer som diskuteras på WN
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ja helt klart, de måste haft som mål att skapa riktig dålig reklamfilm för att det skulle sprida sig. Kanske hade variy en god ide att beskriva tydligare hur den fungerar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ha, gillade just "Kontantmannen", den va enligt mig bäst, men, som andra säger, de är inte alls dumma, de gör det på det sättet för att nå en annan målgrupp än vi som hänger på WN
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()