FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har en liten fråga. Jag har ca 200 domäner och nu letar jag efter ett bra ställe att ha dem på. Där den årliga avgiften är låg, supporten och driftsäkerheten är bra. Några tips? Nu har jag loopia. Kostar 109kr/år
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vill också ha tips eftersom Loopia har höjt sina priser. Misstänker att höjningen beror på att notan för reklamfilmerna har kommit. Verkar som att ett namnbyte till Loppia möjligen är på gång också
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Loopias höjning är ju inte stor, de är klart prisvärda fortfarande. På 200 domäner blir det bara ett par hundralappar i månaden... Annars är väl Atomia-hotellen (City Network, Binero m.fl.) smidigast men det blir lätt segt och irriterande så fort man har mer än ett fåtal domäner.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Skämt åsido. Tycker att det är smart att se över alternativen då och då, precis som man bör göra när det är dags att förnya försäkringsavtal eller vilket annat som helst. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är ju bara att testa och se om du trivs? DNS-konton är gratis hos många.
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Använder alltid Binero för .se, alla andra domäner hostar jag hos Namecheap.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
FS-Data bör väl vara den billigaste på marknaden: https://fsdata.se/domannamn/domaner-priser/
Edit: Bara första året, såg att det var ex. moms Senast redigerad av Danielos den 2014-02-11 klockan 21:57 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|