FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
För er som har missat så har Volvo börjat satsa mer(?) på reklam under den senaste tiden och gjort reklamfilm med exempel Swedish House Mafia.
Nu har man gjort reklam för sina stora lastbilar och då har man tagit hjälp av ingen mindre än Van Damme. Klippen är uppe i över 35 miljoner views på 7 dagar vilket får vara godkänt enligt mig om målet var att få den att spridas! Vad tycker ni bra eller dålig? http://www.youtube.com/watch?v=M7FIvfx5J10 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Bäst i år...
Inte minst eftersom "muscles from Brussels" var en av mina hjältar när jag var fjorton ;-) Härlig idé, härlig musik, härlig slutprodukt. Fem kokoisnötter av fem.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Hade varit snyggare om Chuck Norris gjorde något liknande, istället för att bara göra en animerad version. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Den animerade versionen tyckte jag personligen var rätt humorlös och dålig. Å andra sidan har vi alla olika smak.
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tvivlar på att den animerade är okååad av chuck själv. Och så klart att JCVD's var grymmare med tanke att den var producerad på riktigt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Finns en ny ute nu med Zlatan, http://www.youtube.com/watch?v=cbvdzQ7uVPc.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|