FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tjabba, köpte för kanske 2 timmar sedan en domän på binero. Betalningen gick igenom men har inte fått någon bekräftelse på varken mail eller någon annan stans. Domänen syns dessutom inte heller bland mina domäner fast pengarna är dragna från mitt konto. Är detta vanligt eller har något fel inträffat? Har nämligen rätt bråttom att få upp domänen. / Kevin
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kontakta Binero?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
det går inte och söka med åäö i domänhanteraren hos dem..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Binero har telesupport öppen till kl 20, varför kontaktar du inte dem? Där får du nog svaret du behöver.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Måndag till torsdag har vi telefonsupport kl 8 - 22. Fredagar till kl 19 och lördag, söndag har vi öppet 10 - 15.
Hör med supporten på 0771-240800 eller [email protected] så kikar de direkt. MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Förstår inte trådar som denna. Dom enda som kan svara på frågor liknande denna är operatören själv. Det tar lika lång tid att skicka ett mail till dem som det gör att skriva en tråd här. Troligen går det dessutom snabbare att få korrekt svar med om man frågar operatören direkt.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|