FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Behöver lite voice overs på svenska, finns det inga elance liknande sidor på svenska där jag kan annonsera efter dessa?
Söker jag på "svensk voice over" på google, så hittar jag en del tjänste sidor, men dessa brukar vara MYCKET dyrare än att anoonsera efter vanliga människor, behöver inte ha så proffsigt är inte till tv/radio ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
http://50lappen.se/ kanske?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nej, ingen rösttjänst (ett ord).
Antar att du förstår att folk som kan svenska kräver generellt sett kräver högre lön än indier som hänger på elance? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Har betalat någon för liknande jobb 2 dagar sedan (inom EU), första buden jag fick från sidor som erbjöd denna tjänst var 300 Euro för någon minut. Men när jag annonserade ut det på lokala elance alternativ fick jag jobbet utfört för 300kr. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Finns det ingen seriös/populär Elance alternativ i Sverige?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
fiverr brukar kunna erbjuda det också.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
För många år sedan använde jag Johan till jinglarna på radion. http://www.jisander.com/sv/10023/joh...t-speakerrost/
Han var riktigt trevlig och proffig att jobba med. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tipsar om www.widevox.com - de är kanske lite dyrare än vad du skulle vilja betala när man läser mellan raderna, men de är oerhört duktiga och har allt i röstväg som du någonsin kommer att behöva. Vi använder dem mycket.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack för tipsen...
Finns bara 1 ung svensk tjej på fiverr, tror inte hon passar låter troligen som tonåring ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|