FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej alla e-kommers.
Har en fråga gällande Product Variations via Woocommerce. Jag håller på att sälja en produkt, denna produkt består av 5 delar som kan kombineras med olika storleker, färger, typ och smaker. Vi tar en mobiltelefon som ett exempel. Produkten heter iPhon, vad vill jag att kunden ska ha möjlighet att välja: iPhone från 100 SEK Färg:
Ok, you got the picture. Det som jag vill göra att göra dessa kombinationer med så lite ärbete som möjligt, jag kan ta och svätta mig lite, det är ok men, att gå in och ändra priserna för hand på 2700 kombinatioer/variationer är det jag vill undvika. Har du ett eller flera tips om hur man lättast kan göra detta och om jag lyckas med det så får du en av mig vald produkt hemskickat ![]() Jag testade bulk variations se länk. Det som händer här är att när man väljer alla variationer ( vilket är precis det jag vill snabb och enkel ) så fryser hela installationen och ca 25% av alla variationer läggs in och går att se på produktsidan. Kom gärna med dina/era ideér och förslag. Tack på förhand |
|||
![]() |
![]() |
|
|