FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tjänar du konsekvent mer än $25 per vecka med AdSense så ska det nu gå att ställa frågor till en support via mail.
Själv tänker jag fråga varför mina intäkter sjunkit med mer än 60% sen i början av juli utan att jag gjort något speciellt. Det kommer att kännas som en högtidsstund att för första gången skicka in en support-fråga till Google. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Om folk börjar dränka Google med sådana frågor så kanske det inte går att kontakta dem särskilt länge
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Detta infördes inte en minut för sent! Det behövdes verkligen en sådan support linje....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tjänar du lite mer än så så blir du tilldelad en kontakt person. Det är riktigt bra med veckovisa möten för optimering m.m.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Hade en kontaktperson under en månad som jag kunde ställa frågor till, men de tog slut för några veckor sedan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Är du säker på att det fortfarande gäller? Vi har haft tillgång till kontaktperson under väldigt många år men efter att den senast slutade har vi inte fått någon ny. Jag talade med Google om detta för ett par veckor sedan och fick som svar att det inte längre finns någon som arbetar med den tjänsten i Sverige. Var det länge sedan du hade kontakt med din kontakperson? eller ljög dom bara för mig? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Förra veckan hade jag senast ett telefonmöte. Personen som jag har kontakt med sitter i Dublin...
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|