FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag behöver ha en programvara som där jag antingen kan klistra in flera hundra url'er eller att programmet hämtar flera hundra url'er ifrån en t ex excelfil sedan hämtar emailadresser ifrån den valda url'en.
Vilken programvara rekommenderar ni för detta? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Du kommer inte bli poppis på denna sidan
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Du kan ju börja med att förklara på vilket sätt det här _inte_ kommer att användas för att skicka ut spam (enligt definitionen på http://www.spamhaus.org/consumer/definition/).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Lägg ner detta projekt omedelbart!!! Jag vill inte se mer spammande någonstans....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
JMS, jag tror du frågar på helt fel forum just nu.. Jag hoppas ingen hjälper dig heller!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag ska fråga flera hundra företag om deras tjänster jag eventuellt ska köpa. Spar tid att maila alla samma fråga än att ringa 1000 samtal/skicka 1000 email.
Men det kanske också räknas som spam? Får kika lite noggrannare på det i så fall. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Den var bra du. Om du alltså ska vara kunden så finns det ingen som helst anledning att du ska ringa 1000 samtal. Det är leverantörens jobb att ringa dig...... Hur skulle du ens kunna följa upp alla dessa samtal och föra statistik? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Alltså... Det där är ju lätt att göra.
Du bara.... Ärligt, såna där dumheter skall man hålla sig ifrån... |
||