FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
om man är nybörjare som jag, vilket verktyg är enklast och bäst, enligt er, att göra hemsidor med?
Vill enkelt kunna lägga upp nyheter med bilder. Det ska även gå att ha google annons banners. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Wordpress är nog vad du letar efter.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Min röst går till n.nu
Gratis och ger dig en massa verktyg enkelt. Dessutom sökmotoroptimerat i grunden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Beror på syftet. Men Wordpress är ju helt klart det bästa tycker jag. N.nu är bra om du inte kan seo eller liknande. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Dessutom riktigt dåligt att det är så himla svårt att få fram en prislista. Allt man får fram är "Pris från 59 kr per månad, prova en månad helt gratis". Känns ganska oseriöst med att inte kunna uppge prislistan på sidan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Själv gillar jag Joomla, men har inte testat Wordpress. Gissar att det är same same mer eller mindre...
Har smygtestat wix.com lite också, ser rätt spännande ut! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Priser för svenska användare som det ser ut just nu: Vid betalning genom Payson (internetbanken): 1 månad för 90 kr 3 månader för 240 kr 6 månader för 390 kr 1 år för 690 kr 2 år för 990 kr Proffspaket för 7900 kr White label för 1300 kr Vid betalning genom Fastspring (prenumeration med kreditkort eller Paypal): Månadsprenumeration: 14 USD Kvartalsprenumeration: 29 USD Halvårsprenumeration: 49 USD Årsprenumeration: 89 USD Om man betalar genom Fastspring och inte skriver in ett VAT-nummer så tillkommer 25% moms. Växling till USD sker automatiskt och växelkursen kan variera något från bank till bank. Jag är även på gång att implementera betalning med faktura genom Klarna. Priserna för fakturaprenumeration genom Klarna kommer att fastställas senare. Jag har dessutom regelbundet rabatter, upp till 50%, som inte finns med här. 14 dagars ångerrätt med full återbetalning, ingen anledning behövs. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
N.nu är för övrigt definitivt inte oseriöst som påstods i ett svar ovan.
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Citat:
Men å andra sidan är kanske det du vill åstadkomma och få så många så möjligt att skriva upp sig utan att veta priset ... För att återgå till tråden: Wordpress är en av de absolut lättaste att installera, uppdatera och sköta, av de på marknaden som du installerar själv. Senast redigerad av Helix den 2013-09-19 klockan 15:08 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Har kört wordpress hittills, men jag har mkt kunskap inom kodning etc så jag stöter sällan på problem men kan säga så: jag tror enklaste sättet för folk utan kunskap är att använda drag-and-drop verktyg som jobbar i design läga till ex:
Hype 2 för mac eller webbaserad verktyg "Webydo" |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|