FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Har funderat på att utveckla en portal för alla som söker it uppdrag och som söker utvecklare/frilansare/konsulter. I Sverige finns inget sådant, det finns så klart wn och phpportalen, men det är inte alltid optimalt och det finns säkert många som inte vet om just dessa sidor. Så jag tänkte att man utvecklade en portal som är super enkel för användarna. Och där alla kan posta uppdrag helt gratis. Samt leta efter utvecklare som har profil med portfolio etc. Utvecklare kommer också kunna buda på uppdrag och uppdragsgivaren väljer den som han/hon tycker är lämpligast. Tanken är att sidan ska vara helt opensource och kostnadsfri för alla användare. Dock kommer det finnas begränsning på hur många uppdrag man får buda på etc, detta för att minimera spam osv. Lite om mig, jag är grundare till ett IT bolag där vi hyr ut IT konsulter på distans. Så jag har kunskap samt erfarenhet av att driva projekt och jag är utvecklare själv. Jag tröttnade på alla dessa sidor som finns uppe idag så som offerta,servicefinder etc. Hur som helst så kommer jag att driva detta projekt utanför mitt företag så nu letar jag efter likasinnade för att driva igenom projektet. Alla får vara med, och letar efter allt från designer, utvecklare, copywriter, projektledare etc. För att skapa något unikt en community för It konsulter, utvecklare, designer media osv. Hör av er på pm eller mail [email protected] Vill gärna höra eran feedback om iden tillvägagångssätt sätt etc, |
||
![]() |
![]() |
|
|