FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tog idag och skulle beställa en nu domän hos Binero, en attraktiv sådan och betalade med kort som vanligt. Men efter 20 minuter så var den fortfarande inte registrerad och jag valde därför City Network som tog och reg på ca 3 minuter. Tycker detta är ett stort problem, tänk om någon hinner före pgr av detta.
Några som har samma upplevelse som jag? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har råkat ut för detta hos olika registrars från tid till annan...
Är en för långsam går jag bara vidare till en annan och testar där. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Först så tänke jag att det var tillfälligt och ringde därför upp Binero att höra vad som har hänt. De hade inget bra svar att ge då personen som har hand om hanteringar av domäner inte var på plats. Att sådant händer kan bero på att det för tillfället reg en mängd domäner enligt Binero men man berättade också att man undersökt saken närmare och kunde konstatera att så inte var fallet.
För skoj skull så tog jag idag och testade Binero igen om det kunde vara ett tillfälligt problem och även denna gång tog jag och gjorde en kortbetalning, själva betalningen dras omgående men så här efter 45 minuter så har fortfarande ingen domän registeras. Väntar och ser ;-) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Sådär då var det klar, ca en timma tar det för Binero att reg en domän har jag kunnat konstatera. Enligt deras webbplats max 20 minuter.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Känns som en tillfällighet. Går nästan alltid snabbt när jag reggar hos Binero. Och har sett liknande delays på flera andra webbhotell jag kör med.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|