FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
.NU firar 15 år med at ge bort domännamn, varsågoda och slå till
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Gött!
Synd att inte formuläret fungerar bara... Jag får "Du måste välja en registreringsperiod", men det går inte att välja i period. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan man regga en domän och föra över den till ett annat registrar med tanke på att nunames tar dubbelt så mycket som alla andra?
Och finns det någon avgift i att föra över .nu domän från nunames till en annan leverantör? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Onekligen en relevant parameter! Bra påpekat / frågat.
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Detta står med på deras avtal:
Genom detta avtal förbinder du dig att inte föra över din domännamnregistrering till annan registrator under de första 60 dagarna efter registrering. Länk: https://www.nunames.nu/about/terms_SV.cfm |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Halvt off-topic: när ska IIS börja ta över hanteringen av .nu? Borde vara snart?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag lyckade registrera en domän nu, men nu verkar det inte gå att köpa fler...
Man kan bara välja två år som minst och det kostar hela 60 euro vilket är sjukt dyrt även om det är två år. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Där var tydligen "haken". Om det är så undrar jag om inte Nunames underskatter en stor del av sina presumtiva kunder.
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Konstigt, jag lyckades registrera runt 6 domäner helt gratis? Är du säker på att du gör rätt
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|