FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har en klient som har en vuxensida i Australien. Det är många utmanande bilder, men få nakenbilder. Dom få som finns kan tas bort vid behov. Däremot finns det flera berättelser som är väldigt detaljerade. Dom passerar gränsen för porr med god marginal. Allting på sidan är helt lagligt.
Dom behöver en VPS (managed), det är meningen att jag ska sköta om den. Jag skulle också föredra att jag hyr VPS'en och sen hyr ut den till dom. Det gör inget om det finns plats för lite grädde på priset så jag kan ge rabatt på underhållet. Jag frågade dom jag hyr VPS'er av nu, men dom ville inte ha med sånt att göra. Är det någon som känner till en VPS host som är stabil, pålitlig och accepterar vuxensidor? Dom föredrar en VPS i Australien men USA funkar också. Eller var som helst som har snabb lina till Australien. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
BeyondHosting är riktigt bra, har kört min tracking-VPS där innan och adult går fint. Det är managed och supporten är underbar. Är du snäll kan du registrera dig via min reflänk så att jag får lite billigare hosting: https://clients.beyondhosting.net/aff.php?aff=467
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag kör Digitalocean.com, dom har VPS:er i Amsterdam och New York. Billigt och stabilt, har 100% uptime. De tillåter porr så länge det är laglig porr.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|