Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Zellor söker utvecklare!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-01-16, 19:18 #1
imanis avatar
imani imani är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2010
imani imani är inte uppkopplad
Medlem
imanis avatar

Reg.datum: Dec 2010
Thumbs up Zellor söker utvecklare!

Hej Wn:er!

Föreställ er att jag har skrivit en inspirerande text här om vårt bolag Zellor AB
En text som får dig att småle över bilder som du ser om dig och din omvärld där vi tillsammans skapar grymma tjänster och där du i allra högsta grad är delaktig.

Bilder som berättar om nyttan och innovationen av arbetet som du och teamet utför, nyttan som sprider glädje.

Föreställ er nu att ni är helt sålda och inspirerade och önskar vara en del av denna rörelsen.

Fortsätt läsa nu om vilka kompetenser vi söker och om du i magkänslan känner att detta är rätt, då är vi på väg tillsammans!

Kvalifikationer
- Webprogrammering i PHP och MySQL. Du ska även vara grym på jQuery, HTML5 och CSS3.
- Duktig på att hitta på egna lösningar på givna problem. Du ska även vara n oggrann och strukturerad i ditt arbete.
- Obehindrad kommunikation på engelska och svenska i både tal och skrift.
- Vi ser helst att du kan visa ett antal referenser från webbsidor du byggt med hjälp av ovan nämnda tekniker.

Arbetet sker från vårt kontor i Stockholm, vardagar omkring 9-18. Detta är en tillsvidareanställning. Lön enligt ö.k.

Känns detta rätt för dig? Då föreslår jag att du hör av dig till:

Viktor - 0760-508 856 / v[at]zellor.com
Mani - 0737-640 350 / m[at]zellor.com

Intervjuer sker löpande. När vi hittat rätt person kör vi igång, vi har alltså inget startdatum eller sista datum för ansökan.

Vi ses!
imani är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:58.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017