FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja den senaste tiden har varit väldigt jobbig och det verkar som personerna som ogillar mig radar upp sig i en lång kö med målet att göra det så jobbigt för mig som möjligt.
Idag fick jag klart för mig att en person som är sur för att han och hans kompisar blivit avstängda från min server tänker anmäla mig för ekobrott. Han tar för givet att jag har smitit från skatten vilket inte stämmer. Jag är ganska ung och har därmed inget fast jobb som inbringar en stadig inkomst för mig, i princip alla pengar tjänades via Paypal och jag hade inte uppnått gränsen för att behöva skatta. Nu på senare tid blir alla pengar skattade av företagen vars betallösningar jag nyttjar innan de hamnar i min plånbok, så där kan verkligen ingenting gå fel. Trots att det känns som jag inte borde ha något att oroa mig över så känner jag mig ändå nojjig och orolig. Vad är det som kommer hända nu egentligen? Kommer de kalla in mig till förhör och binda fast mig i en stol & kräva fram papper på allt jag tjänat eller hur kommer det egentligen gå till? |
|||
![]() |
![]() |
|
|