FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Jag har under de senaste 2 åren byggt upp en tjänst - www.attendium.com. Denna tjänst har blivit mer eller mindre standard inom nattklubbssektorn i Stockholm och används av många kunder inom event både i Sverige samt utomlands. Tillväxtpotentialen är stor och produkten solid och omtyckt av kunderna. För att kunna ta vara på potentialen och få maximal tillväxt letar jag nu efter partners både inom affärs- och mjukvaru-utveckling. Jag är själv en erfaren programmerare som med små undantag hittills stått för all utveckling av Attendium själv. Är du som jag - en erfaren utvecklare med ett öga för detalj, yrkesstolthet och som vill göra nåt annat än löpande band-utveckling eller konsult-gig? I så fall hoppas jag att du tycker att det jag gjort hittills verkar intressant och vill skicka mig ett pm så att vi kan se ifall vi skulle fungera ihop för att bygga nåt ännu grymmare. Erfarenheter och egenskaper som efterlyses, ju fler desto bättre: - Java med Spring - Android - Objective-C - RabbitMQ - Hibernate & MySQL - HTML5 - Javascript, google closure tools - Vaadin & GWT - TDD - DDD - Sälj - Marknadsföring Piotr |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|