FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
God eftermiddag kära medlemmar.
Jag skulle behöva hjälp av någon som kan php. Detta är säkert väldigt enkelt..för den som kan ![]() I dag när jag ska uppdatera en webshop så ska jag välja en fil från min lokala dator som sedan läses in samtidigt som den skickas upp. Tyvärr sitter jag på för slö lina så detta fungerar inte optimalt. Det jag i stället vill göra är att skicka upp filen till servern via ftp, sedan väljer jag filen från servern. Detta borde väl vara ganska enkelt att få till? Tack på förhand. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vet inte riktigt hur du menar, Men borde det inte bara vara att ändra sökväg till filen?
Vad är det för webshop? Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Precis som hundserver säger, så bör det bara vara att ändra sökvägen?
Är själva uppladdningsfunktionen redan skapad, eller är det detta du vill ha hjälp med? Annars får du gärna förklara lite mer ingående hur din funktion/kod ser ut / berätta vad för plattform du använder. För att Jag skall kunna hjälpa till behövs det lite mer information från dig. Må gott! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tjena.
Plattformen jag använder är OpenCart. Scriptet jag vill göra om är det fria import/export Tool http://www.opencart.com/index.php?ro..._search=import Det är precis som ni säger att jag bara vill ändra sökvägen, men tyvärr vet jag inte riktigt vart jag ska leta. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|