FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
ngn somär intressrad av att byta svenska mail, har 8000-9000st mail (alla webshopkunder dvs handlar via nätet). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Såvida detta är compliant, skicka ett PM till mig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Är det ni som spammar min inkorg??? ;-/
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Om det inte är spam du skickar, vad är det för mail du tänker skicka till 8-9000 st?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Olaga epost? Det vet jag tyvärr inte vad det är.
SPAM vet jag vad det är är. Är det reklam i någon form du tänker skicka så hoppas jag verkligen att du tänker om. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Spam och reklam är inte samma sak. Mailar du reklam till sådana som gett dig tillåtelse att göra det (om än omedvetet) är det inte spam. Scrapar man adresser är det spam och olagligt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Man blir inte särdeles uppskattad oavsett. De enda massutskick som är lämpliga att göra är till personer som högst aktivt sagt sig vilja ha information från företaget i fråga. E-postmarknadsföring är ju dock ganska omodernt idag och oftast varken nödvändigt eller särskilt effektivt.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-11-04 klockan 19:53 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||