FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan,
Då har jag tittat igenom vilka projekt jag har haft liggande en tid och tänkte se ifall det fanns något intresse för dom - www.wiiforum.se Pris just nu : 1000:- Precis som titeln antyder ett forum för Wii. Helt perfekt nu när Wii U är i antågande. www.byhand.se Pris just nu : 2000:- (Rejält prissänkt denna veckan enbart) En multisäljarbutik för handgjort och hobby. Låt andra sälja sina handgjorda produkter och ta ut en liten procent. www.plrio.com Pris just nu : 3500:- En filsäljarsite på engelska. (Private label rio) Tänkt för att sälja content och private label rights innehåll. Man låter andra ladda upp sitt unika innehåll såsom artiklar för vidaresäljning eller SEO med mera, sedan tar man ut en procent av detta. Domännamn 200:- Stycket unikajobb.se körabil.se fuldelning.se lekplatsguide.se facebookfester.se facebookreklam.se budgetkassen.se xboxchip.se appjobb.se dinavaror.se jobbmatch.se fil1.se phpbutik.se cv1.se projektfinans.se annons1.se (Observera att dessa domäner får förnyas av köparen till vanligt pris) Intresse - PM'a gärna frågor och funderingar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
200 för jobbmatch
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
jobbmatch.se såld till youffie
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Köp wiiforum.se (Fullständig sitelösning) och få följande domännamn på köpet :
facebookfester.se facebookreklam.se fil1.se xboxchip.se Priset är 1000:- (endast under helgen 06/07 okt) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Helgerbjudandet är över och ingen nappade på det.
En domän såld än så länge. Tänkte köra ett veckoerbjudande - Köp både Byhand.se och Wiiforum.se (Domäner och siter) för 2500:- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Byhand.se är nu uppdaterad med Fältfunktioner -
Man kan bestämma vilken information säljarna kan bifoga i säljbeskrivningen via fält. Sidan är förberedd för Klarna - Låt dina köpare betala med Klarna för produkter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Alla tre siterna (byhand, wiiforum, plrio) säljes för 3000:- eller bästa godtagbara bud tillsammans vid snabb affär. Då är det två multisäljarbutiker och ett forum. Passa på!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Priset på siterna ligger kvar - 3000:- för alla.
Domänerna jag har kvar säljer jag ut för 50:- styck unikajobb.se körabil.se fuldelning.se lekplatsguide.se facebookfester.se facebookreklam.se budgetkassen.se xboxchip.se appjobb.se dinavaror.se fil1.se phpbutik.se cv1.se projektfinans.se annons1.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Projektfinans.se såld.
Hemsidorna säljes för 3000:- totalt fortfarande. Jag kan kasta in hjälp att uppdatera dom under tre månaders tid. Jag ser då till att nyaste multibutikslösningen finns installerad och är funktionsduglig. Hör av er vid frågor eller funderingar! Bud eller förslag mottages. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Byhand.se såld
Säljer wiiforum.se (Domän + forumlösning) för 500:- Säljer fil1.se (Domän + länknedkortningsscript) för 500:- Bägge för 800:- |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|