Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Kreativ designer till spännande projekt

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-10-15, 18:37 #1
yakuzaemmes avatar
yakuzaemme yakuzaemme är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2012
yakuzaemme yakuzaemme är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
yakuzaemmes avatar

Reg.datum: Jun 2012
Standard Kreativ designer till spännande projekt

Hejsan!

Har under en tid nu sysslat med ett projekt, som i mina ögon kan bli något riktigt stort, världen över. Utan att avslöja allt för mycket är det en tjänst som riktar sig mot privatpersoner samt småföretagare - dvs. folket runt om kring dig, vilket gör det hela mycket roligare. Finns även väldigt stor marknad och mycket pengar att göra.

Jag är en erfaren utvecklare och kommer sköta all programmering, från PSD till liveprodukt. Har tidigare betalat en designer för det som är gjort hittills, så det finns en god grund (front, användarprofil, nyheter, registrering, inloggning m.m) men även mycket att bygga på. Det som är gjort hittills är väldigt bra gjort och ger en blick av något väldigt seriöst men också nytänkande - vilket det är.

Jag söker dig som är vass på design, självlärd eller inte, och framför allt kreativ och gillar att bolla ideér men även ta egna initiativ. Ser gärna att du har jobbat i projekt förut och tycker det är roligt med design!

Fördelning av betalning m.m diskuteras privat.

Låter det intressant? Tveka inte att skicka ett PM så diskuterar vi mer!

Mvh,
Emil
yakuzaemme är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:07.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017