FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hejsan!
Har under en tid nu sysslat med ett projekt, som i mina ögon kan bli något riktigt stort, världen över. Utan att avslöja allt för mycket är det en tjänst som riktar sig mot privatpersoner samt småföretagare - dvs. folket runt om kring dig, vilket gör det hela mycket roligare. Finns även väldigt stor marknad och mycket pengar att göra. Jag är en erfaren utvecklare och kommer sköta all programmering, från PSD till liveprodukt. Har tidigare betalat en designer för det som är gjort hittills, så det finns en god grund (front, användarprofil, nyheter, registrering, inloggning m.m) men även mycket att bygga på. Det som är gjort hittills är väldigt bra gjort och ger en blick av något väldigt seriöst men också nytänkande - vilket det är. Jag söker dig som är vass på design, självlärd eller inte, och framför allt kreativ och gillar att bolla ideér men även ta egna initiativ. Ser gärna att du har jobbat i projekt förut och tycker det är roligt med design! Fördelning av betalning m.m diskuteras privat. Låter det intressant? Tveka inte att skicka ett PM så diskuterar vi mer! Mvh, Emil |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|