FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har haft Norton Antivirus i snart 2 år och om 3 dagar går min prenumeration ut. Är otroligt nöjd men skulle vilja testa att köra på något gratis om det funkar lika bra.
Vad finns det för bra alternativ? Vet om panda security sedan tidigare. Är det hållbart? Avast har jag hört om också, men det känns så mainstream. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
På den tiden jag använde Windows körde jag NOD32:
http://www.nod32.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kaspersky är nog det bästa jag varit med om, någonsin. Aldrig varit så nöjd med ett antivirus, det kostar dock, om du inte vill cracka etc.
Annars så är Malmware Antibytes något riktigt bra. Testa inte AVG då det bara drar ner på din dators prestanda något enormt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
+1 på NOD32. Körde det också i mina Windows dagar och fungerade utmärkt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Är Nod32 gratis? Jag betalar för det. Vad skiljer betalversionen från den gratis versionen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Security Essentials fungerar bra - alla andra jag testat har dragit ner prestandan.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Panda Cloudantivirus drar knappt någon prestanda alls från din dator - jobben körs uppe i molnen.
Cloudantivirus.com - helt gratis. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Här är ett test, har dock ingen aning om hur bra testet är.
http://www.idg.se/2.1085/1.448314/gr...tivirusprogram Senast redigerad av Jawn den 2012-07-27 klockan 09:51 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Blev att betala för Kaspersky tillslut ändå. Men hittade en kupong så det blev bara 700 för 2 år och 3 datorer
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|