FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har 8st 2.5" hårddiskar tillsalu
146gb 10K SAS - HP Model: DG146BB976 Pris: 600kr/st eller alla 8st för 3500kr Säljer som privatperson och köparen står för eventuell frakt. Skicka PM vid intresse. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Om ni tycker priset är på tok fel så tar jag tacksamt emot rimliga bud och/eller bytesförslag via PM.
Jag är inte omöjlig och priset är absolut inte hugget i sten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ingen? Byten är intressant som sagt, även mindre sidor osv.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fortfarande till salu, tidigare köparen upptäckte att hans maskin inte klarade SAS utan bara SATA.
Skynda fynda! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har en power edge 860.. Passar det? Har inte öppnat den nämligen och kollat.. Isf är jag intresserad, dock inte förens i slutet av månaden när kulorna trillar in
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Det fanns bara plats för två st.. Vet du om man kan köpa en kabinett och sätta diskarna i för att sedan koppla till servern och köra raid så det blir en disk? Jag är väldigt intresserad som du kanske förstår
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det finns nog säkert, men jag kan tänka mig att det blir väldigt dyrt. Bästa är väl om man har/köper en HP DL380-G5 eller liknande kan jag tänka mig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är inte PE 860 byggd för 3.5"-diskar?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ingen som är i behov av massa utrymme till sin server?
Detta ger trots allt nästan 1tb raid5 (utan spare). ![]() Go crazy, ge mig bud som ni anser rimligt. Eller byten som sagt. Obs, svar via PM. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|