FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är nu dags för mig att sälja ett av mina första projekt. För ett år sedan startade jag webbplatsen och har sedan dess arbetat aktivt med sidan. SEO mässigt är den bra optimerad både on-page och off-page. Länkar finns det många byggda till den och dessa är väldigt spridda på allt som kan tänka sig länkbyggarmässigt.
Webbplatsen snittar på drygt 6000 kronor per månad. I huvudsak har inkomsten varit högst under vintern, våren och hösten. Pengarna kommer inte från AdSense. Pengarna kommer från affiliate nätverk. Den är inte inom gamble, porr eller dejting nischen. I mer än ett halvår har den legat stabilt på topp 10. Det arbetet som behövs för sidan är inte mycket i och med att jag länkat väldigt tryggt under ett års tid. Givetvis skadar det inte om man vill bygga länkar till sidan. Jag ser gärna om man enbart skickar PM om man faktiskt är intresserad av att köpa sidan. Oseriösa köpare kommer jag ignorera vilket jag hoppas det finns förståelse för. Tack för mig! Senast redigerad av Knös den 2012-09-12 klockan 09:27 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Det går inte att ändra inlägget. Hur som helst skulle jag uppskatta om ni skrev lite mer information om er själva och gärna ert företag/namn för att undvika särskilda personer som endast är ute efter url. Heter ni Sven Karlsson eller liknande får ni gärna skicka någon mer information, annars blir det svårt veta vem du är. Hoppas ni har förståelse för detta. Glömde även påpeka faktumet att jag säljer sidan som företag.
Senast redigerad av Knös den 2012-09-12 klockan 10:09 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Skriv gärna nisch. 6000 vinst?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
6000 kr exkl moms.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Till eventuella köpare kan jag enbart säga att Knös är en bra kille.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
hej knöz.
Pma mig gärna om vad du har för projekt du vill sälja, domän namn och stats. tar gärna PM. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Förutom webbhotell har jag inga kostnader. 65 000 förslagsvis.
Har inte svarat på alla pms pga jag sitter med usel uppkoppling i Tyskland. Svarar om några dagar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Knös du har PM...
|
||