FAQ |
Kalender |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
verkar som att vår sida är bra på att locka datingsuget folk.(har lockat 2000 medlemmar på några månader till nuvarande "leverantör" men vi har tjänat 0,22 euro/st på dessa
tips emottages tacksamt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Mitt tips är att skapa en egen dejtingsida på http://www.datingfactory.se .
Väldigt enkelt och du kan tjäna en riktig bra slant! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Han har redan gjort det om jag inte ser fel på hans hemsida
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan fixa ~$2/reg om du är sugen. Kvalitén på trafiken från sidan är, precis som jag sa på Skype, förmodligen låg.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
successfulmatch erbjuder 2$ per medlem.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Bara svensk trafik?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Att du tjänat 0.22 euro per signup på df är rätt otroligt . Såvitt jag vet har jag inte hittils hört någon dra in mindre än 2 euro per medlem . Tyvärr måste detta berå väldigt mycket på kvaliten på din trafik på chatroulette . Men skickar dig ett mail i veckan med förslag på 2 andra program jag håller på o testar varav ena av dem betalar 2 euro för free signups och andra 150 dollar för betalande medlemmar . Bifogar stats på hur dessa 2 konverterat för mig . Hemma på tisdag mailar då
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Administratör
|
Här är du en lista från några svenska nätverk. Osäker vilka som räknar registrerad medlem och vilka som räknar betalande registrerad medlem.
Adrecord Vibbar.se Lead 10kr CJ Sportdate Jagodu.se Euroads C date 43kr be2 Spraydate FirstDate.com 150kr Tradedoubler Edarling 20kr Parship 27kr be2 25% Match4me.se 25kr Sportdate 10kr 50plusmatch.se 25kr match.com 40kr Shake my World 200kr Jagodu.se 99kr Zanox Spraydate
![]() |
Svara |
|
|