Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

S:Kodad design

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-08-28, 11:01 #1
mujju mujju är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Aug 2012
Nykomling

Standard S:Kodad design

Säljer en design, kodad i HTML, CSS och Jquery.

Högstbjudande, alternativt köp direkt för 1000 kronor.

Skicka PM eller bjud i tråden..Säljer som privatperson.

Länk: http://postimage.org/image/xeevlgay3/full/
mujju är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-08-28, 13:24 #2
Nykomling

Nykomling

Laddar upp två andra som ej använts..

http://postimage.org/image/d57flf1i1/
http://postimage.org/image/pavm6gfor/
Oläst 2012-08-28, 15:49 #3
Nykomling

Nykomling

Så tar vi en till: http://postimage.org/image/67h81jglb/
Oläst 2012-08-28, 19:25 #4
jonssondesign jonssondesign är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2010
Mycket flitig postare

Jag föreslår att du lägger ner ett par timmar till på designerna innan du lägger ut dem på försäljning här på wn.

1) Du får inte mer än 200kr för dessa designer tyvärr.

2) Om du lägger upp något på wn, så kommer andra ev. kunder att reflektera din kunskap på vad du gjort tidigare. Därför är det bra om du lägger ner tid på dina designer innan du lägger ut dem här.

Det känns för övrigt som om du sitter och gör designerna för att lägga ut dem på wn, och inte tänker använda dem själv. Det betyder att du snart går över gränsen till denna regel: "Ingen systematisk försäljning av karaktär som är/liknar affärsverksamhet får förekomma, t.ex. löpande sälja nya datorer, eller samma systemlösning i flera kopior."

Inte meningen att förstöra din säljtråd, bara upplyser och hoppas du får designerna sålda. Med lite mer kärlek och jobb på designerna kan dem bli RIKTIGT snygga!
jonssondesign är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-08-28, 19:47 #5
Nykomling

Nykomling

Tack för inlägget!
Jag är medveten om att jag ligger på gränsen, men detta är "sidor" som jag inte har fått användning av alternativt blivit nekade..Att Sidor kodade i HTML/CSS kan gå för 200 kr beror väl mycket på vem man vill sälja till..Alla sitter inte på kunskapen att koda sidor...jag jobbar med detta dagligen..dock inte dessa lite "enklare" designs, men det tar en jävla tid att koda sidor till kunder efter godkänd design..knappast en halvtimmes jobb...
Oläst 2012-08-28, 22:36 #6
Mycket flitig postare

Mycket flitig postare

Det är bra att du är medveten om det. Tror inte någon av oss gillar att se någon som bryter mot reglerna, tror heller inte du skulle gilla att dina försäljningstrådar blev bortplockade. Säg dock inte att du gör det! Var mer en vänskaplig rekommendation.

Ang. priset är det som du säger. Det beror på vem du säljer till, helt rätt. Men på detta forum tror jag många har kunskapen eller iaf är medvetna om vad som är värt att betala för. Jag säger inte att dina designer är dåliga, det är dem inte, men de är heller inte av hög kvalité, tyvärr. Vilket i sin tur kan påverka din images om oturen slår in. Också en vänlig rekommendation.

Jag är medveten om hur lång tid det tar att koda sidor. Jag jobbar också med detta dagligen. Idag är jag även chefsansvarig designer med ansvarsområden inom mobila applikationer och webbapplikationer. Så jag har gjort många sidor, både design och kod, i mitt liv. Sidor likt dina tar drygt 5 timmar, vilket inte är så mycket.
Men tyvärr är inte designerna i den klass att det är lönsamt att koda dem för försäljning här heller. Speciellt inte när dem är beställda av köparen.

Hur som helst, dessa är bara rekommendationer, och jag önskar dig lycka till med försäljningen och hoppas det går bra för dig i framtiden!
Oläst 2012-08-29, 09:08 #7
Nykomling

Nykomling

Tack för din input...
Jo, de har inte tagit många timmar att designa/koda. Men om du säger 5 timmar och skriver att de borde gå för 200 är ju timpriset löjligt lågt.
Anledningen att de ligger uppe här på WN är just för att jag ser detta som ett bra ställe att sälja "ej beställda" sidor till en låg kostnad för de som vill spara tid/ej kan göra själva.

Dock håller jag med dig i mycket det du säger och det kanske är fel att försöka "kränga" dessa sidor här. Tyvärr så är ju design svårt att sälja rent generellt om man inte har en beställare. Jag har gjort sidor som jag inte varit nöjd med själv, men som köparen varit lyrisk över, så det är svårt.

Tack för din sista mening!
Oläst 2012-08-29, 12:00 #8
Mycket flitig postare

Mycket flitig postare

Du har helt rätt! Lycka till, och hoppas vi får se mer av dig!
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:42.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017