FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Registrerade för en vecka sedan ett domännamn hos Binero. Betalningen och allt gick igenom precis som vanligt. Men trots att det gått en vecka är domännamnet fortfarande inte aktivt. Jag har legat på supporten ett antal ggr angående problemet. De hänvisar dock hela tiden till att teknikerna ska ta tag i problemet så fort de får tid, men absolut ingenting händer och de hör aldrig av sig.
Oerhört dåligt tycker jag. Hur svårt kan det vara att ordna registreringen av ett domännamn? Är medveten om att det är semestertider – men vad betalar man egentligen för? Har haft samma problem tidigare ett par gånger, och om man inte ligger på supporten som en iller händer absolut ingenting. Vad säger ni andra? Upplever ni samma som mig? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag köpte domäner för fyra dagar sedan. Fick kvitto direkt när jag genomförde betalningen. Fick en orderbekräftelse för ca 8 timmar sedan.
Ingen av domänerna är fortfarande registrerad. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ni har inte tänkt tanken att iis.se kan vara de långsamma?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vilken toppdomän är det som ni har registrerat under?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|