FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vad ska jag ha för strategi för att marknadsföra en whitelabel? Använda PPC och se resten av trafiken som ren bonus?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad som helst som ger dig pengar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
När det kommer till rena white lable-sajter är det svårt att få till bra placeringar i Google eftersom materialet ju finns duplicerat på då många andra likadana sajter.
Jag skulle därför (förutom AdWords) försöka jobba med redaktionellt material på en separat domän, med white lable-sajten som slutpunkt för avslut. Alltså att försöka ta organisk Google-trafik på longtail-begrepp och sedan peka vidare kunderna för mer information/bokning/biljetter eller vad det nu är. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
ppc lönar sig
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
whitelabel behöver inte vara sämre än annat i marknadsföringsyfte varken PPC eller för organisk trafik. oftast finns det möjlighet att göra ändringar på både index och skapa egna undersidor (göra dem unika) . och på tex df så skriver man i robots filen att inte indexera alla tusentals undersidor med profiler osv osv
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|