FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Säljer nu min största succé då det blev strul med sponsorerna av webbutrymmet (själva hemsidan är inaktiv sedan tio dagar tillbaka). Sidan användes som en webbaserad proxytjänst och använde sig av Glype som är ett av världens mest populära proxytjänster.
Besökarna kom huvudsakligen från Sverige men även från USA och Ryssland strömmade det in folk. Här nedan följer lite information om domänen. PR 2 Runt 200 - 300 unika besökare per dag Runt 2 000 000 sidvisningar sedan start Första plats på sökordet "Surfa anonymt" (Länk till gserp) Har tjänat runt 3500 kr på diverse länkar och annonser sedan start Den här domänen har stor potential och är redan igenkänd av många Domänen registrerades 2009-08-22 hos One.com av mig Har en faktura som ska betalas innan 2012-07-06 på 298 kr (För webbhotell + domän) och jag ser helst att den betalas av vinnaren av auktionen men det går att diskutera. Auktionen pågår till 2012-07-05 Startbud: 800 kr Köp nu: 20 000 kr Frågor och bud tar vi antingen här eller över PM. Bör nämna att jag är privatperson. Senast redigerad av Ekke den 2012-06-27 klockan 13:17 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
800kr bjudet och jag betalar fakturan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Budet noterat, bör även nämna att scriptet + texterna finns i sin helhet på min dator om det är av intresse. Kan kanske även skrapa ihop några skärmdumpar om så önskas.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
900 plus fakturan!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
1000 kr bjudet över PM
Här kan ni se hur sidan ser ut om ni väljer att använda er av scriptet jag använde: http://web.archive.org/web/201008200.../proxified.se/ Senast redigerad av Ekke den 2012-06-28 klockan 11:37 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Bör nämna att om ni vill följer scriptet med i sin helhet. Om ni har några frågor eller vill ta del av analytics-statistik kan ni skicka mig ett PM med er mailadress så fixar jag det åt er.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
1100 kr bjuder över PM
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Bara tre dagar kvar, missa inte den här chansen. Som tidigare sagt följer scriptet jag använde med och hur sidan såg/ser ut kan ni se på följande sida:
http://web.archive.org/web/201008200.../proxified.se/ Om ni vill ha tillgång till analytics är det bara att skicka er gmail-adress till mig så lägger jag till er. Det är mycket möjligt att jag låter budgivningen dra ut en aning på tiden, men helst ser jag att det är klart till den 5e juli. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
tio tecken
Senast redigerad av Isak den 2012-07-03 klockan 05:21 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Ja det är ju såklart om jag väljer att betala fakturan själv och sedan låta sidan fortsätta vara uppe för auktion ett tag till.
Förövrigt skulle det vara snällt om någon moderator flyttade denna tråd till "Köp & Sälj" istället då det inte bara är domännamnet som följer med i försäljningen. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|