FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan ngn komma på lite tips samt ge råd om hur man kan få mer kunder till ett callcenter, dvs där man hjälper kunder med inkommande samtalt, telefonväxel.
Hur når man ut till små/medel och större företag med detta? Förutom en bra hemsida, seo och mf med adwords. thanks in advance |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ring företag och pitcha?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
ja det är väl en bra sak man kan göra. Tidsödande dock, men lägger man upp det rätt så kan det nog blir bra resultat. Vem i företaget pratar man med, administrativ chef?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
1. Hur ska vi tjäna / spara pengar åt dem. 2. Vem har tekniskt ansvar för det du kom fram till i fråga 1. 3. Vem i företaget har budgetansvar för det du kom fram till i fråga 1 och förstår att det är värt utgiften. Någonstans där finns rätt person ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Undersök hur konkurentera har gjort, här en företag som jag anlitat: http://www.kalixtele24.se/
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|