Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Söker jobb, alternativt sammarbete

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-06-21, 08:47 #1
Monkboll Monkboll är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2010
Monkboll Monkboll är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2010
Standard Söker jobb, alternativt sammarbete

Ber om ursäkt redan nu ifall jag postar detta i fel forumdel.

Hej Alla.
Mitt namn är Magnus Andersson och har sysslat med webbutveckling mer eller mindre i 6 år. Har slutfört min utbildning i Informationsteknik med inriktning mot webbutveckling.

Driver några mindre webbplatser och har frilansat som webbutvecklare ett tag nu(Inga större uppdrag, små företagssidor). Vid sidan av detta har jag nu tänkt att fördjupa mig mer inom ämnet webbutveckling genom att läsa lite fler kurser.

Då högskolestudierna enl. mig går mer eller mindre på halvfart även att det är 100% har jag en hel del tid över till annat.

Söker därmed arbete på distans eller i närheten av Jönköping, inom framförallt webbutveckling alternativt någon form av webbadministrering. Då motsvarande 50 – 75 %.

Har goda kunskaper inom:
HTML, CSS, PHP, Jquery, Java (Ej javascript), MySQL, MsSQL.

Kan även tänka mig att starta något projekt med mål att dra in några ören inom inte allt för avlägsen tid.

Söker helt enkelt något att syssla med som utvecklar mig inom ämnet. Sammarbete, fastarbete, frilansuppdrag, kontakter. Allt är av intresse.

Kanske finns det någon där ute som har vad jag söker?
Ni når mig på: [email protected]

Kommer vara bortrest under midsommarhelgen men återkommer med svar på eventuella mail efter helgen.

Trevlig midsommar.
Magnus
Monkboll är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:50.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017