FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Halloj, jag och en gubbe till tittar på möjligheten att öppna upp ett callcenter och ta emot uppdrag. Finns det några här med några bra tips för detta? Vilken typ av utrustning krävs? Hur ser framtiden ut inom denna sektor, borde inte vara alltför mörk, då ftg inte gärna vill ha alltför mkt personal knutna till denna funktion?!
Givetvis så är det ett bransch med hög konkurrens, men vi har vissa givna uppgrag som vi skulle kunna få in ganska så lätt. Alla tips mottages tacksamt samt om någon har hårdvara att sälja. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Du eller din kompanjon eller någon ni knyter till er i denna startup, bör ha erfarenhet från callcenter, för det är inte helt enkelt att sätta upp så det funkar från dag ett och så ni inte tappar kundernas förtroende. Det är lite känsligt att företräda en kund inför dennes kunder så de brukar vara petiga.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
jo tack för ditt svar conny. Vi har inte någon direkt erfarenhet av callcenter, men lång erfarenhet av telefonarbete och service av allehanda slag.
Visst är det så, företagets ansikte utåt är oerhört viktigt. Någon här som har drivit ftg i denna bransch? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|