Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Betsson söker utvecklare!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-04-24, 11:35 #1
bikosp bikosp är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Apr 2012
bikosp bikosp är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Apr 2012
Standard Betsson söker utvecklare!

Hej på er,

Jag jobbar på Betsson Technologies, en del av Betsson Group. Vi växer enormt och är idag världens femte största spelbolag, vår sportbok korades nyligen till världens bästa, men ambitionerna är högre ändå. Vi söker därför alltid efter talanger med intresse för teknik. Vi sitter alltid med den senaste tekniken, det är någonting vi måste göra om vi vill kunna leverera de allra bästa tekniska lösningarna, som är vad som driver vår verksamhet framåt.

Till vårat kontor i Stockholm söker vi, för heltidsanställning, dig som är:
  • Frontend-utvecklare och vill bygga siter som Betsafe, Gunnersgaming eller Betsson för att ge några exempel. Vi jobbar med C#, .NET, HTML5, CSS, MVC, jquery
  • Backend-utvecklare och som älskar att djupdyka ner i kod och lösa komplexa problem i en transaktionsintensiv miljö. Vi ser gärna att du har erfarenhet av integrationslösningar och att du trivs bäst i .NET-miljö.
Lön enligt överenskommelse.

Vi jobbar stenhårt men vi ser till att ha jäkligt kul under tiden. Förra året åkte vi till Las Vegas på personalresa, i år blir det Ibiza. Om du brinner för programmering och trivs i ett arbetsklimat där du blir utmanad varje dag så kan du få hänga med!

Maila mig på [email protected] om du är nyfiken på att få höra mer så kan vi höras för ett förutsättningslöst samtal.

Vänlig hälsning
Konstantin Bitsakis

Recruiter HR-team
Betsson Group
@: [email protected]
bikosp är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:49.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017