FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tjena!
Är ny här på forumet så detta blir mitt första inlägg också! Har relativt nyligen startat en ny site, http://efterlysa.com Jag skulle gärna vilja höra era åsikter om tjänsterna som erbjuds och vad som skulle kunna förbättras och såhär! Mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag tycker om er layout som ni avänder er av.
Det jag kan tyckas vara lite plottrigt är t.ex: Kod:
Skicka “LYSA FRÅGA + din fråga” till 72550 T. ex. “LYSA FRÅGA Vad heter Sveriges huvudstad?” *Edit* Nu i efterhand såg jag att ni inte sökte kritik ang. layout etc. Jag gillar inte dessa tjänster egentligen, om jag vill få reda på något så söker jag upp det på google. Oavsätt om jag inte har tillgång till en dator eller dylikt. Alla i dagens samhälle har nästan SmartPhones så dessa tjänster tycker jag är helt onödiga. Senast redigerad av fooztr den 2012-07-17 klockan 14:20 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag skulle dock aldrig förlita mig på en tjänst som inte ens kan ordna en egen hemsida, utan tar en template rakt av och byter ut lite bilder.
http://joomquery.com/images/stories/...lf-600x900.jpg En hemsida kan kosta 10.000 ink. design om ni inte ska ha några speciellt avancerade funktioner, för mig känns det värt en satsning om man driver eget företag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tycker sidan ser ganska oseriös ut, kör IE och där ser allt ut som "hej kom och hjälp mig".
Omdömen stavas btw precis som jag skrev det ![]() Jag hade hoppats att det var en tjänst där man kunde efterlysa djur eller människor som var försvunna och att det samtidigt fanns en flik där man kunde lägga upp bilder på t.ex. djur man hittat. En matching-sida för försvunna personer och djur alltså. Vill man gå ännu längre så kunde man lägga in försvunna/bortappade saker på sidan med. Kanske en idé för någon!? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Heey wtf?
![]() Tycker sidan känns fräsch, men eftersom det som tidigare nämnt är en template så känns det inte meningsfullt att lägga så stor fokus på design, däremot idéerna är sköna. SMSChatt var en smart grej! Tveksam till hur många som kommer använda det om varje SMS kostar 10kr dock, men en mycket schysst idé! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Haha, IE bland andra kanske vi skulle tillägga. Men med tanke på att det finns en stor del "Svenssonanvändare" som kör IE så bör det absolut betänkas
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag ser inga priser någonstans på hemsidan. Jag vill ha priset framför mig, inga dolda avgifter och liknande. Ni är "Billigast i branschen" men ni anger aldrig priset av vad jag kan se.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|