FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har Facebook Ads, och Facebook drar pengar från mitt företagskonto 1 gång i veckan. Det resulterar till 52 verifikat vid årsslutet.
Facebook erbjuder inte månadsfaktura eller månadsbetalning, vilket är förståeligt. Så vad gör en företagare som vill ha få antal verifikat per år? Vad finns det för alternativ? Tack på förhand ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
på google adwords så kan man göra förskottsbetalningar. Fungerar säkert med facebook också.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Var glad att de drar en gång per vecka - vi har varit med om att de dragit varje dag!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
För mig drar det varje dag och det är sjukt drygt.
Om man skaffar ett agency-konto har jag för mig att man kan göra en pre-payment och då blir det färre fakturor men har för mig att minsta instättning är på $25k men kan ha fel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Hittar inget om agency konto. Men $25k är ändå för mycket. Jag läste på något forum att man skaffar ett kreditkort enbart Paypal och sedan får månadsfaktura på det kreditkortet. Någon som har använd denna lösning?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Att man betalar in kanske 5000:- och sen när dras det pengar därifrån varje gång någon klickar på annonsen. När pengarna är slut, ja då försvinner annonsen. Men Facebook ska ju vara lite annorlunda ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|