Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Synka ff med Chome synk konto

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-02-06, 13:44 #1
spyvingen spyvingen är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2006
Medlem

Standard Synka ff med Chome synk konto

Jag har nu xmarks som synkar mellan chrome och firefox för att chrome skall synka mina bokmärken till mitt chrome sync account och detta gör det möjligt att komma åt mina bokmärkn på min android platta i orginalbrowsern utan tillägg.
Detta innebär dessvärre att jag måste hålla på att starta båda browserna för att kunna synka båda vägar vilket blir en himla massa onödigt jobb.

Eftersom ff är mitt första handsval (kan inte ha chrome på jobbet och vill ha samma) vill jag istället ha en addon till ff som kan synka direkt till mitt chrome account (inte google bookmarks)

Så om nån vet någon addon så tipsa gärna mig har googlat som en galning.

Om det inte finns skulle jag vilja veta om det är nån här som är bra på att göra addon som tycker detta kan vara värt att koda.

Eftersom vad jag vet så är både android och firefox väldigt stora på sina marknader bör intresset finnas för fler användare.

PS. är inte intresserad av att köra ff på plattan gillar inte den som browser på plattan.

Tack på förhand //Jonas

Edit en sådan här addon kan man ju såklart även användas för att bara ha sina bookmarks synkade med flera ff
Vet inte om chrome sync även synkar lösenord och flikar men om den har stör för det vore det braom även detta finns i denna addon

Senast redigerad av spyvingen den 2012-02-06 klockan 13:48
spyvingen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-02-07, 12:25 #2
Medlem

Medlem

Här var det tyst som i graven ingen som har tips på en add-on eller kunskaper om att göra en?
spyvingen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:28.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017