FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Read Only
|
Hej.
Har gjort om min portfolio lite grann och känner att det skulle varit bra med lite feedback på sajten i nuläget. Har lite småpill kvar att göra på kontakt sidan men annars är den väl i princip klar. Sidan är byggd på Wordpress och kodad i HTML5, CSS3 samt lite egen PHP. Sen använder jag Cufon för loggan samt menyn och Google Webfonts för resten. Har försökt hålla den så minimalistisk och informativ som möjligt. Tror det va allt. Så, vad tycker ni? ![]() Länk |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jag tycker att den är jättefin, speciellt bakgrundsbilden med bruset.
Om jag ska anmärka på någont så skulle jag använda lite mer tomrum mellan sidelementen. Det blir lite ihoptryckt på vertikalen. mvh Matti |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Read Only
|
Tack, kul att du gillar sidan matti!
Du har nog helt rätt i det, ska fixa till det så fort jag får tid sen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Gillar projektsidan. Kort, enkelt och koncist för varje projekt du gjort. Snyggt!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
stilrent och enkelt så ska de se ut lite litet på min 27" skärm med 1920 x 1080 upplösning dock om jag måste anmärka på nåt
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Read Only
|
Tack, kul att ni tycker om den
![]() Jo, den är faktiskt väldigt liten. Kanske lite för liten t.om. Ska funderar på om jag ska göra den lite större. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Snyggt!
En sak jag har svårt för är centrerad text - det gör texten mer svårtläst - så jag skulle gärna se rak vänstermarginal under projekt. Att ha samma descriptiontext på alla sidor tycker jag verkar lite "slöseri". Beskriv i stället vad som finns så att man vet och kan lockas till att klicka. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Snyggt, inget utstickande dock. Jag tycker att den är väldigt smal och håller med om att texten kanske inte skulle vara centrerad. Annars bra jobb!
Sedan säger du att du kodat den i HTML5 och kör HTML5-doctype ändå använder du element som <div id="header">/footer osv istället. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Read Only
|
Citat:
Citat:
![]() |