FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Finns det huvudtaget ett sätt att få en webbsida ned stängd eller enbart tvinga de huvudansvariga att ta ansvar för det administratörerna gör mot enskilda medlemmar via den juridiska vägen?
Jag bara undrar eftersom det finns ett gäng människor som har råkat illa ut på en webbsida och fler kommer att råka illa ut på webbsidan om ingen sätter stopp för detta. Vill endast höra era åsikter om detta om det är fullt möjligt. Webbsidan jag pratar om finns på olika språk och det rör sig alltså om en webbsida där man kan spela olika spel. Den webbsida jag skriver om är svenska Spigo (http://www.spigo.se). Nu vill jag inte svara på en massa frågor vad som pågår på svenska Spigo utan jag vill endast höra om det är fullt möjligt. Nej, det är inte jag som har råkat illa ut. Det enda jag kan säga är att det som pågår på svenska Spigo måste få ett slut innan fler råkar illa ut och nej, det hjälper inte att skriva till de huvudansvariga för de bryr sig inte om att administratörerna utnyttjar sin status till att kunna trakassera enskilda medlemmar. |
||
![]() |
|
|