Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Joomla och VirtueMart kunnig i Stockholmsområdet

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-12-17, 16:40 #1
freteks avatar
fretek fretek är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2006
fretek fretek är inte uppkopplad
Medlem
freteks avatar

Reg.datum: Mar 2006
Standard Joomla och VirtueMart kunnig i Stockholmsområdet

Är du duktig på Joomla och VirtueMart? Bor du i Stockholmsregionen och kan tänka dig ett konsultuppdrag på några dagar hos ett mycket spännande och expansivt företag?

Bakgrund:
Jag har under många år jobbat på distans för denna uppdragsgivare. Byggt hemsidor, webbshop (se + en) + en hel del annat IT relaterat.
Nu är läget så att jag har mindre tid för denna typ av uppdrag samt att det nu kunden efterfrågar kräver i princip att man är på plats för vissa bitar. Jag bor på västkusten och har inga möjligheter att åka till Stockholm för detta i dagsläget.
Kunden är inne i en mycket expansiv fas och har figurerat i media (bla TV 4) den senaste tiden så det finns chans för mycket jobb i framtiden. Mina förhoppningar är att jag som ett sista uppdrag för denna kund fixar en ny ”it kontakt” till dem.

Vad du kan göra hemma på kontoret:
• Slutkonfigurera en Joomla installation och justera lite i designen enligt kunds önskemål.
• Slutkonfigurera VirtueMart modulen enligt kunds önskemål.
• Slutkonfigurering av några externa moduler som jag köpt in (bla för affiliate, Klarna, Dibs och rabatthantering).
Eventuellt kan det bli frågan om fler timmar som består av kodning och framtagning av några enklare moduler för rabatthantering osv.

Hos kunden:
• Ett initialt besök där ni kommer överens om vad/hur och när allt skall göras.
• Utbildning i Joomla och VirtueMart sker på plats hos kund i Stockholmsregionen.

Hör av dig till mig via pm och berätta lite om din bakgrund samt några referensjobb. Meddela även kontaktuppgifter. Verkar det intressant kontaktar jag dig för djupare information och ev svar på frågor du har. OBS! F-skatt ett krav!!
Jag kommer inte vara någon mellanhand utan om du tar uppdraget sköter du alla kontakter etc direkt med kunden. Jag skickar alltså din info vidare till uppdragsgivaren om jag finner den intressant. Sedan kontaktar uppdragsgivaren dig direkt.
fretek är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:09.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017