Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

m a s k e r a d . s e

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-11-07, 05:56 #1
ereboss avatar
erebos erebos är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jun 2011
erebos erebos är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
ereboss avatar

Reg.datum: Jun 2011
Standard m a s k e r a d . s e

Har haft denna till salu på missdomain ett tag och fått hyfsade bud både på tel och mail.
Provade att köra en webshop som en hobbygrej i somras men det var bara att lägga ner direkt, för mycket ordrar hit och dit och en svensk leverantör som inte kunde leverera mycket av det han annonserade ut i sin snygga produktkatalog! Själv jobbade jag i norge och killen som skötte beställningarna blev svårt sjuk!
(skulle provköra butiken genom att blixtsnabbt ta hem det kunderna ville ha och skicka vidare bums, utan att ha ett eget jättelager, leverantören hade krav på att varje order skulle vara mimimum 1500 +moms så upplägget stöp ju direkt, ingen beställde ju något av det vi hade hemma på lager givetvis)

Nu har jag hittat (tror jag) lösningen för att driva sajten i hela europa?
Ett av de största maskeradvaruhusen i england har lovat efter lite tjat att skicka varor på s.k. dropshipping direkt till kund, (jag får givetvis en jätterabatt, påslaget är 100% +moms såklart)!
Finns även en kinesisk jättegrossist men jag tror att jag vill hålla mej i europa!
Har norsk filial och norsk domän också.
Nu undrar jag givetvis vad ni som är mer luttrade i gemet och varit med ett tag kan se för risker i detta upplägg för min del, leverantören är som sagt en av de största och superseriös!!
Ev. inresserad i att sälja en del av firman till RÄTT person.(strukturerad affärsman)
Alla bra tips i övigt är givetvis också välkomna
Micke
erebos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:50.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017