FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur många har tänkt sig o snappa "batteriwidget.se" i natt? Jag tänker inte ens försöka. Vilka snapbacktjänster är gångbara idag?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ja, jag såg det oxå. Har "Rymdweb" snapback? De verkar regga ett stort antal domäner, har iaf så gjort de senaste veckorna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jadå, du hittar info om du klickar på SE-loggan på vår webbplats. Det är värt ett försök!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Dock betyder ju inte det att man får domänen bara för att den är bokad hos dem, alla har ju fortfarande en teoretisk chans att ta en domän. Det händer ibland att andra överraskar och tar populära domäner. Senast redigerad av MRDJ den 2011-10-25 klockan 14:52 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
föresten vad är en batteriwidget? blev lite förvånad att den blev bokad då jag inte viste vad det var för något.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Då får man boka överallt för att va säker, om det nu verkligen är någon man vill ha.
En batteriwidget kan jag tänka mig är en widget till iphone lr smartphone som räknar batteriets prestanda osv. Det är vad jag tänker iaf ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Har du den bokad hos rymd så lär dem dock med största sannorlikhet ta den.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack för tipset om RymdWeb - konto skapat
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Gå in på min tråd och skriv vilken snapbacktjänst som fick din domän
![]() Den började med att jag ville veta om någon använt catch.info men försöker nu få reda på vilka snapbacktjänster folk använder sig av och vilket företag som fick domänen. (om du använt flera stycken) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|