FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hej.
Är det någon annan som upplever att adsense inte visar korrekt intjänad summa idag? Jag har haft lika många annonsvisningar som vanligt men trots det så står summan kvar på 0. Det känns lite oroväckande och förhoppningsvis är det visningen av statistiken som felar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
|
Det började visas intäkter ungefär kl. 11 men fortfarande känns det som om det saknas klick.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Är det bara jag som drabbats av det här.
Idag så står det 0 sidvisningar och xxx klick. Dessutom verkar statistik bara finnas för 6 annonselement av ung. 70 som jag använder. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Upplever samma, 0 visningar men klicken finns där. Kanske är dom på g att migrera helt och hållet till det nya gränssnittet?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Upplever du med att du inte fått alla klick registrerade? Jag har ungefär hälften av de jag hade igår vid samma tid. Vore trist att förlora pengar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
En annan fråga ni som använder adsense, hur ställer man in ett filter så att en vis typ av sidor inte visas?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Går det? Går det att blockera annat än specifika annonsörer?
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
har hittat att man kan blockera kategorier men bara de som dyker upp i "känsliga kategorier" och kategorien dejting dyker inte upp på mitt svenska konto, vet ej hur jag ska lägga till detta. Support är ju som sagt obefintlig hos Google, rena labyrinten för att hitta ett kontaktformulär...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|