FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
När jag uppdaterar filer via min ftp så syns inte mina ändringar om dom körs med php include. jag kör väldigt mycket utav min kod via just PHP-kod:
Mina ftp program är Filezilla och en plugin till notepad ++. Får samma fel med båda. sitter på 24/1 lina och har inga problem med bandbredden. Någon som vet hur det går att lösa eller varit med om liknande? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Det kan inte vara en sådan simpel sak som att du måste rensa historiken i din webbläsare? Ibland är det det minsta som kan strula som man aldrig tänker på.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad har du för webbhotell?
Jag har haft stora problem med one.coms webbhotell. Ibland kan jag ladda upp filer, och se att dom finns där med min FTP-klient, men hittar dom inte i min webbläsare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Har dock märkt nu att min index.php fil alltid uppdateras direkt. Men det känns drygt att behöva skriva all kod så den fungerar i min indexfil för att sedan lägga över den som include. Någon? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Hejsan, Teknikerna arbetar med att få serverns egen cache fungera som den ska. En tillfällig lösning tills detta är åtgärdat är att ladda upp en helt ny fil till FTP-servern, för då töms cachen där. (Det räcker med att ha t.ex. en tom .txt-fil, som du ger ett nytt namn varje gång du laddar upp den.) Vi beklagar detta problem, och vi försäkrar dig om att detta är högsta prioritet hos teknikerna just nu. Ha en fortsatt trevlig dag! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|