FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Har sökt passivt efter kontorshotell. Tycker majoriteten tar överpris vilket gör att vi kör verksamheten hemifrån (vilket fungerar i stort sett lika bra). Är intresserad av ett kontorshotell i Stockholmsområdet, gärna city men inte ett måste. Gärna minst 20 kvm, tillgång till kök, internet osv. Helst möblerat, men inget krav. Vi är ett ungt mediabolag på två anställda. Skicka pm, med adress samt kvadrat och vad som ingår, priser m.m. väl mött! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Testar lyckan med en bump.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Testa att höra med Entreprenörskyrkan. Det är ett riktigt trevligt gäng med drivna entreprenörer inom olika områden(inte så mycket webb/media vad jag vet dock, men det kanske inte gör något?).
http://www.entreprenorskyrkan.se/e/Hem.html |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tror ni får väldigt svårt att hitta ett rum på minst 20 kvm för under 10k i city... Kanske möjligt om ni kollar på kontor i källare på söder / kungsholmen eller rivningskontrakt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag tror många förväntar sig att få en himlans massa pengar för överlåtelse, men på mindre lokaler som inte ligger på shoppingstråk är det få som hör av sig med bud. Ring och känn tempen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Senast redigerad av Adestro den 2011-08-29 klockan 18:28 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag tycker det är värt att försöka iallfall. Det är ändå sjukt viktigt att man trivs där man jobbar, så det är värt att lägga lite tid på att hitta något bra! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|