FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
heroesofconquest.se
Heroes of Conquest är ett multiplayer online browser-baserad strategi spel och är kodad i PHP. Spelet har ganska mycket funktioner. avancerad map-system (som man kan scrolla som google maps), guild-system, städer som går att uppgraderas, meddelande-system, event notifikation, achievements, combat-system. Start bud 5000kr Kontakta mig om du har fler funderingar. Edit Såld Senast redigerad av codler den 2011-07-10 klockan 12:48 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gör gärna ett demokonto så man slipper registrera sig=)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
undrar, har denna sålts i fler examplar redan? eller är ni de enda som har detta script?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ser ut att vara mycket välgjort. Får man ensamrätten till hela spelet med all grafik?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det är ganska simpelt att regga sig :P
Citat:
jupp |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Finns det ingen information om spelet? Hur man ska göra? Vad det går ut på? Hjälp om hur man kommer igång, ökar sin intäkt, krigar m.m.?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det står lite information i about-sidan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Statistik mottages gärna, ex. antal registrerade spelare, besökare, inkomster(?), marknadsföring(?) etc.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag pm dig, WeaZear.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Codler - är inte det en information som är intressant för alla som eventuellt vill köpa detta? Om inte får du gärna sända det till mig också...
![]() |
Svara |
|
|