FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har köpt några domäner men har jag inte hunnit göra sajter för dessa än. Kolla gärna om det är några domäner som du är intresserad av att köpa, så kan jag fokusera på de som blir kvar.
Om inte annat borde denna lista ge dig några bra affärsidéer ![]() Domän och förslag på tjänst masskraft.se -ge förslag på något alla borde göra livsportfolio.se -visa vad du gjort för bra varje år, ta backup dagenskontor.se -var jobbar du idag? på café? enkelpolitik.se -förenkla reglerna, tack. platt skatt? o dyl. bliavmed.se -saker som man inte använder ska bort byterbort.se -så slipper du tänka på priset banktankar.se banktanke.se -banken kan bli mycket bättre enextra.se dubbelhandla.se -handla två och få ett bättre pris geekquiz.se -Svara på frågor och se om du är 1337 eller n00b gissafoto.se -Gissa vad som döljer sig i fotot (suddigt, beskuret o dyl) tankefel.se -Gör om, gör rätt. Det blir fel ibland, ok, förlåtet interformera.se -Det ska vara lätt att synas online, se ordleken jaglitar.se -Vem litar du på? Och vem litar de på? social graph enkompiskompis.se - Bjud in till fest där alla har koppling via dig. uppd.se -Det är dags att uppdatera din programvara, kunskap o dyl. framsaga.se -Du ska få höra vad som hände mig i framtiden, visioner frialtiv.se -Det är inte rätt att binda någon i 24 månader, ge tips skivstället.nu skivstallet.nu .com .net -Köp och sälj begagnad vinyl Domäner jag redan har tjänster på ihopa.se -Hitta andra med samma smak som du >> Facebook ibid.se -Världen behöver bättre köp och sälj >> Gilla på Facebook bilburen.se -Få en bussremsa >> Tävla på Facebook berunda.se .net .com besvar osv. - Svar på frågor och problem. Vänligen skriv ditt bud direkt i denna tråd. Senast redigerad av jensplan den 2011-05-01 klockan 16:08 Anledning: Uppdaterade beskrivning till enkompiskompis.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
396 visningar, men ingen intresserad? Vad kan detta bero på?
-Har ni några tips på hur jag kan gå vidare? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
400 visningar och inga bud visar värdet på dina domäner tyvärr.
Men testa lista dem på missdomain med tex 10 euro per styck i startbud, kanske fungerar? lycka till . annars ja lansera de ideer du har på dem, och sälj sedan de färdiga koncepten domän+innehåll. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|