FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Själv blir det lugnt. cola o updatera bloggar hela kvällen, första valborg jag ser till att tjäna pengar istället för att bränna stålar haha TREVLIG valborg /1 maj på er alla
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Frugan och barnen är borta i helgen. Och MC'n kom tillbaka från service igår. Så det blir en tur med den att kolla på lite brasor, och sen några bärs framför datorn.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Drack ohyggligt stora mängder öl förra året så jag kan sitta hemma med gott samvete i år och möjligtvis nästa år också. Tror även att jag fyllde kvoten för taxiresor för ett bra tag framöver den kvällen! Nu väntar popcornen så ska jag rota igenom filmhyllan!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sitter nere i Kroatien med familjen, men efter 4 dagars drickande och turistande så är man jävligt sliten så det blir en tidigkväll ikväll.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Mitt kvällsnöje heter affärsplan, marknadsplan och budget. Har en kund som ska söka riskkapital imorgon. Roligare kunde man ha det...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Rätt lungt faktiskt och familjen är i en stuga med svärföräldrarna men jag är hemma och jobbar =) Har 2 företags och en privatdeklaration att göra klart innan måndag =)
Såg dock några väldigt roliga och intressanta program ur Gran Turismo på 8:an via webbtv: http://www.tv8play.se/play/235377/ och under titten blev det ett glas rött vin och en god pizza ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag firade genom att ligga bakfull i soffan och kolla på Scrubs. Firade inte kvalborg igår, det var mer en middag ute som övergick till öldrickande.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag firade genom att inte ens veta om att det var valborg (eller snarare inte tänka på det). Det är förstås en icke-högtid här i Thailand. Ps. Lite läskigt, jag kom nu på att jag inte firar några "svenska" högtider längre överhuvudtaget. Bara nyår, men den är ju internationell. Jag får nog gå på något "midsommarbord" i sommar på någon restaurang med svensk ägare.
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Verkar som vi tar det rätt lugnt allihop.. iofs, tråden startade efter 19 igår så de som drog ut har nog inte läst det här än
![]() Själv bor jag i Oslo och norrmännen firar inte heller valborg. 17e maj därimot, då kan det bli nån bira! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Grillade med familjen=)
|
|||