FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej hopp!
Letar efter ett inlägg här på wn, ett inlägg som kanske gjordes för ca: 6 månader sedan. Inlägget bestod av att någon person här på wn hade en e-handel som han ville sälja. Projektet han hade slufört blev aldrig publicerat eftersom kunden drog sig ur, bara för att han inte skulle förlora de timmar han hade lagt ner så sålde han denne e-handeln. Priset var lite olika beroende på om man ville ha ensamrätt eller inte. Anledningen att jag frågar är att jag har en kund som har ett litet kapital men ändå vill ha så mycket... (svår ekvation) Så detta är kanske ett alternativ att köpa redan en färdig e-handelslösning. (Ja, jag vet att det finns massor av lösningar som är gratis, men jag är ändå nyfiken på vad denna personens projekt.) Har försökt att hitta detta, men icke, vet inte heller namnet på personen. Kanske just Du läser detta eller någon annan som vet vem han är? /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ingen alls som känner igen detta?
/Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag vet en person som säljer färdiga ehandelslösningar som ska vara rätt lätt att modifiera. Skicka ett PM ifall det fortfarande är aktuellt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
|||
![]() |