Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Prestaworks tar betalt för uppdatering

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-04-28, 00:56 #1
najjie najjie är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2009
najjie najjie är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2009
Standard Prestaworks tar betalt för uppdatering

Fick ett nyhetsbrev idag där prestaworks rekommenderade att man skulle uppdatera till 1.4.1 vilket jag funderat länge på om inte är dags. Det jag mest tänkt på är att jag hoppades de skulle förvarna innan de uppdaterade.

Men nej man skulle kontakta dem och "priset kunde variera".

Anledningen till att jag har prestaworks är för specter-modulen, den är guld värd och 169kr/mån för den tycker jag är värt det. Men perfekt är den ju inte så jag hoppas på att det ska dimpa ner en ny version, men kommer jag få betala för uppdatering av den också?

Skulle ju kunna bara uppdatera webbshopen själv men måste ju veta att specter-modulen och betalmoduler kommer fungera med nya versionen och drar mig för att maila för de kanske timdebiterar det också. Gnäller lite här i stället

Vet inte riktigt på vad egentligen, har en ganska stor faktura liggande från dem som jag håller på att skrapa ihop till och det känns som det är väldigt dyrt för bara ett webbhotell och en modul en gång.
najjie är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:25.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017