Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

S: Nästan fullt kodad design

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-01-09, 16:40 #1
jonssondesign jonssondesign är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2010
jonssondesign jonssondesign är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2010
Exclamation S: Nästan fullt kodad design

URL: http://jonssondesign.se/jonssondesign/

Jag säljer nu ut en nästan fullt kodad sida, som till en början var tänkt att användas som en sida åt mitt "framtida" företag, som kommer att erbjuda tjänster inom webbdesign och reklammaterial.
Men denna design går även bra att användas till andra endamål.

Anledningen till varför jag säljer sidan, är för att jag behöver pengarna till bilförsäkringen. Så istället för att gå i vinter, väljer jag istället att släppa denna fina design och sälja den.

Allt som syns på sidan är antingen skapat av mig eller är Free to use and abuse.. UTOM bilderna som syns i slidern, vilket är tagna från andra användare på DeviantArt, som jag använde mig av för att fylla ut sidan.

Allt får användas, utom Sliderbilderna, Logotypen och referensbilderna som är mina.

Jag kan hjälpa till att ändra mindre saker på sidan gratis, exempelvis rikta twitterflödet till din twitter account, mm.

Det som fås mer i köpet är en PSD fil från den ursprungliga idén av sidan. Det har alltså kommit små ändringar efter att jag har kodat sidan.
Självklart också alla kodade filer osv.

Jag säljer denna sida som privatperson, och priset är på 1500kr. Billigare vid snabb affär självklart.

FÖRST TILL KVARN!

Frågor och köp tas emot via PM eller i tråden.

Ha en fortsätt trevlig kväll.
//Fredrik
jonssondesign är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:26.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017