FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej, jag kommer köpa mig ett par domäner som kommer ligga och skräpa i kanske ett halvår/år.
Sitter och funderar om jag skall dra upp något på dem så google indexerar domänerna så man har möjlighet att komma högt upp när det blir aktuellt. Några tips på vad jag bör tänka på och göra för att få dem så redo som möjligt ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag hade helt klart lagt upp en wordpress (eller något annat CMS) med några rader innehåll, och länkat från några andra sidor, så att det indexeras i google. MVH Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Instämmer med Fredrik. Släng upp några rader innehåll och bygg två-tre länkar. Få sajterna indexerade bara. Det underlättar något oerhört för dig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Okey, tackar för infon. Hur fungerar det för jag har Dreamhost förlorar jag på att länka mellan sidorna från samma host? Kommer självklart försöka fixa lite inlänkar på annat sätt med. Men sidorna är i samma nisch så hade vart perfekt att kunna länka mellan dem.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Är länkningen relevant så gör det nog ingen skada.
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Okey, gäller 3 sidor som kommer länka till varandra isf. Fast får se hur jag gör återigen tack för all information
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|